• Lorand Boți Balint

Dacă nu TREBUIE să le faci training noilor colegi = nu ai nimic special vs. competitorii tăi

Una dintre cele mai tari conferinte la care am fost de-alungul timpului este Mirren New Business (New York). Doua zile in care am prins foarte multe lucruri interesante despre marketing, publicitate, management, tin minte ca am notat foarte multe lucruri si, dupa prezentari, am mai stat cate doua ore in fiecare zi sa trec prin notite sa adaug clarificari "la cald".


Unul dintre lucrurile importante care a ramas cu mine si 6 ani mai tarziu este urmatorul gand: daca nu trebuie sa aloci resurse si sa pregatesti colegii noi care se alatura agentiei tale, agentia ta nu are nimic unic versus celelalte agentii de pe piata. Daca oamenii vin si, gata au inceput pur si simplu sa lucreze, inseamna ca la tine sau in alta parte viata ar fi cam aceeasi.


Cand am revenit in Publicis Groupe, am descoperit ca timpul nu a trecut degeaba si, chiar daca aveam 13 ani de experienta in grup, in trei ani au fost create foarte multe lucruri noi cat sa am si eu nevoie de induction serios.


Zilele acestea au fost facute publice cateva informatii - sunt doar o parte din ceea ce se intampla la nivelul grupului.


Joia trecuta am fost intr-un workshop online despre dashboard-uri, chiar daca ceea ce avem de facut pe zona de sport este inca departe de ceea ce se lucreaza pentru clienti, la un moment dat (sper) vom ajunge si noi aici.


Brand Tracker este un produs dezvoltat local pentru masurarea continua si analiza datelor privind performanta clientilor Publicis Group, dar si competitorilor lor. Permite analiza simultana a peste zece indicatori diferiti de la sute de marci si integrarea lor cu datele de media si vanzari. Datele sunt raportate lunar si acopera categorii, precum FMCG (food si non food), telecom, pharma, banking, oil & gas cat si retail.


GlobalWebIndex este cel mai mare studiu continuu din lume despre consumatorul  digital, cu analize foarte amanuntite si extrem de utile in definirea segmentelor tinta si intelegerea aprofundata a comportamentului consumatorilor in diferite medii digitale, analizand inclusiv rolul si motivatiile pentru folosirea acestora. Publicis Groupe Romania detine in exclusivitate date pentru consumatorii din Romania.

Dezvoltarea instrumentelor proprii: AiQ Portal

Un instrument propriu, dezvoltat local de catre Grup este AiQ Portal, o platforma web-based de tip business-to-business, disponibila 24/7. A fost creata special pentru a pune non stop la dispozitia clientilor informatiile importante pentru luarea celor mai bune decizii de business. Clientii care opteaza pentru acest produs au acces la dashboard-uri interactive si dinamice, analize, rapoarte agregate din peste 150 de studii de piata. Instrumentul se poate personaliza pentru anumiti clienti si acestia pot monitoriza propriile campanii in real-time, avand acces la informatii detaliate, la zi, despre campaniile lor (in special cele din mediul digital). Grupul are in dezvoltare module care vor permite, in premiera pe piata locala de comunicare, un management superior al campaniilor si bugetelor

PS Pe Mirren ii gasiti aici - anul acesta s-a mutat totul online pe motiv de Covid19.