Handbal cu părinții

    Fragment din CAPITOLUL X: LUPTAM DIN NOU CU CEI MAI BUNI, al cartii HANDABLUL ESTE ROMANIA, ROMANIA ESTE HANDBAL.


    Am adus la viata o campanie prin care ne-am propus sa vorbim cu fanii latenti ai handbalului romanesc. Handbalul masculin a avut cele mai bune rezultate in anii ‘70-‘80. Campioni mondiali, medaliati la Jocurile Olimpice, castigatori ai Cupei Campionilor Europeni sau ai Cupei E.H.F., titluri de cei mai buni jucatori ai lumii – romanii au trait la maximum toate aceste momente care i-au umplut de mandrie.

    Patruzeci de ani mai tarziu, cei mai multi dintre ei au copii care sunt la randul lor adulti. Cu acesti copii am vorbit cu ocazia meciului care a insemnat intoarcerea nationalei masculine in lupta cu puterile lumii handbalistice. Stim cat de importanta este pentru romani familia, cat de mult isi doresc tinerii ca parintii lor sa continue sa aiba o viata activa cat mai mult timp. Stim cate dintre amintirile frumoase sunt legate de activitatile facute impreuna cu parintii in copilarie. Stim cate povesti din tineretea lor spun de Sarbatori parintii de ieri, bunicii de azi.

    Atunci de ce nu le-am sugera acestor copii adulti sa-si invite parintii la un meci de handbal de calitate, meci pe care sa-l traiasca impreuna din tribune? Adu-le din nou parintilor tai bucuria handbalului masculin de mare calitate. Veniti sa strigati impreuna din tribuna Hai, Romania! la meciul de la Cluj-Napoca unde Romania va juca impotriva medaliatei cu bronz la ultima editie a Campionatului Mondial, Polonia.

    Materiale promovare campanie Vrem parintii in tribune


    Internet, flyere distribuite in cateva puncte cheie ale Clujului de catre mascota nationalei impreuna cu cativa dintre fanii din galerie care s-au oferit voluntari, o sustinere a proiectului de catre o serie de bloggeri care au rezonat cu initiativa noastra, o linie de comunicare pentru jucatori si echipa tehnica, plus un pachet de bilete intitulat Handbal cu parintii (trei bilete la pretul a doua bilete).


    Si o sesiune foto reusita ce i-a avut ca personaje centrale pe Radu – Florian Mihai (Art Directorul F.R.H., autor inclusiv al acestei campanii) impreuna cu mama sa (mare fan handbal) si pe Matei Psatta si pe tatal sau, Sorin Psatta, prieteni de-ai mei de aproape 20 de ani. Fotograf probono, un alt prieten de al meu, Gabriel Balanescu, pasionat fotograf amator. Locatia? Curtea de la Floreasca – fundalul fiind peretele exterior al cladirii F.R.H.

    Fotografiile cu jucatorii fusesera realizate de Mircea Rosca, costurile fiind acoperite de partenerul nostru BRD.


    O campanie foarte bine primita de toti cei care au fost expusi la ea, care a reusit sa se conecteze foarte, foarte bine la nivel emotional cu toata lumea in special pentru ca nici sporturile, nici brandurile in general nu prea realizeaza proiecte pentru parintii de adulti (iar atunci cand o fac, cel mai probabil sunt actiuni ale brandurilor din industria farmaceutica).