• Lorand Boți Balint

Publicitarii? Nu neapărat...

Te pune pe ganduri sfatul pe care il da Benjamin Gilad in cartea sa Business War Games - how large, small, and new companies can vastly improve their strategies and outmaneuver the competition:

Nu as invita neaparat agentiile de publicitate la Business War Game-urile pe care le organizezi. Publicitarii pot fi egocentrici si foarte limitati la zona lor. Traiesc in lumea lor in care publicitatea este solutia suprema, chiar daca in viata reala aceasta nu joaca rolul esential. Daca vrei sa-i inviti, invita publicitari seniori care au experienta si care au trecut peste nevoia de a impresiona cu jargonul specific industriei lor.


Inteleg perfect de unde vine recomandarea lui Ben, sfatul meu pentru publicitari este sa inteleaga ca trebuie sa-si castige PERSONAL locul la masa discutiilor, nu vine la pachet cu job-ul. Nimeni nu porneste cu obiectivul de a tine departe oamenii tari, NIMENI!


Desigur, cel mai fain este sa gandesti si sa organizezi tu War Game-ul, dar aceasta este un alt nivel.


Business War Games, Benjamin Gilad (pag 117-118)

Who to invite Selectively and Cautiously

Advertising agencies. Caution: the advertising people working with your team or with corporate can be self-serving and insular. They live in their own world where advertising reigns supreme, even if in the real world it is just a marginal factor in performance. Invite those who are older and more seasoned, as they have passed the need to use to much MBA-laden hype.


Cover Photo byPixabayfromPexels