• Lorand Boți Balint

Slide-uri PPT: tips & tricks

Una dintre cele mai faine conferinte la care am fost de-alungul anilor este conferinta anuala Mirren New Business Conference.

Bine de tot: la sfarsitul fiecarei zile am mai stat la locatie inca 2 ore sa trec prin notite si sa adaug detalii - desi eram in New York unde sunt muuuulte de facut.


Una dintre surprizele pe care le-am avut a venit de la un speaker care traieste din realizarea de prezentari in PowerPoint. Si traieste bine pentru ca este o specializare care il ajuta sa faca diferenta pe o nisa foarte importanta. Lucreaza foarte mult direct cu CEO de multinationale, cu agentii pe licitatii majore.


Mi-au placut foarte mult cateva chestii.


1) Cum ar trebui gandite prezentarile pentru maxim de impact:


Outdoor advertising (Unipol) daca prezinti in fata a mai mult de 2 oameni. Vizibilitate maxima si de la distanta.


Brosura de prezentare daca urmeaza sa ai o audienta de doar 1 sau 2 oameni. Posibilitatea de a avea extra detalii, informatii.


Raport anual daca o trimiti sau o lasi in urma sau o trimiti pe email.

2) Foarte utila solutia oferita pentru a crea raportul anual folosind PowerPoint-ul. Simplu si eficient: in modul Notes poti edita pagina ca pe orice slide powerpoint standard si slide-ul de baza nu se modifica. Altfel spus: prezinti slide-ul, lasi in urma pdf cu Notes.

View / Notes si poti edita la liber.

3) Daca trebuie sa ai mai mult text pe slide, fugi de orizontal. Long live verticalul. Si fara bulleturi.

4) Image first. Incepe fiecare slide cu imaginea. Apoi adauga textul daca mai este nevoie (si cat este nevoie - imaginea rezolva deja parte din provocare).

https://mirrenlivenewyork.com